Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak moge sobie pomuc (poradzic) z byc moze depresja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mona
pisarz powyzej 70 postow



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lublin

PostWysłany: Niedziela 12:53:59, 27 Czerwiec 2010, Niedziela , 177     Temat postu:

Jesteś zbyt surowy dla siebie... Wiadomo że tak z dnia na dzień twoja sytuacia się nie zmieni, ale jak mówią cierpliwość jest cnotą... Jeśli nie możesz wrócić z Hiszpani do Rodzimego kraju to spróbuj się tam choć troche zaadoptować,,, Wiadomo że jeśli Ciągle będziesz się boczył na obecną twoją sytuacje to będzie ci ciężej... Mimo wszystko rodzice zapewne chcieli dobrze zabierając ciebie ze soba. - Raczejlepsze to niż jak by cię porzucili i zostawili samemu sobie... Życze chociaż dobrego chumoru...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koki14
pisarz powyzej 50 postow



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Niedziela 13:40:18, 27 Czerwiec 2010, Niedziela , 177     Temat postu:

Po przemysleniu w nocy tego wszystkiego jeszcze raz, doszlem do wniosku ze musialo by mi sie przydarzyc cos naprawde fascynujacego cos przez co chociaz przez chwile poczul bym sie potrzebny zebym mial cel. Bez tego ciezko cokolwiek robic. Robiac cos bez celu, wykorzystujac na to resztki sil skonczylo by sie kolejna porazka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malgorzata_
wielki mistrz pisarstwa stopnia IX *3300



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 4612
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Niedziela 20:07:42, 27 Czerwiec 2010, Niedziela , 177     Temat postu:

witaj,

moze postaw sobie za cel nauczenie sie jezyka hiszpanskiego, nawet jak kiedys wrocisz do Polski przyda Ci sie znajomosc tego jezyka...

w zyciu kazda umiejetnosc moze sie przydac...nie wiadomo, ktora bardziej...

pozdrawiam i zycze wytrwalosci w nauce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koki14
pisarz powyzej 50 postow



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 0:11:24, 28 Czerwiec 2010, Poniedziałek , 178     Temat postu:

Witam niestety to nie możliwe bo jak pisałem wcześniej mam w sobie blokadę nie do złamania, wszystko co hiszpańskie jest dla mnie znienawidzone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Poniedziałek 7:22:48, 28 Czerwiec 2010, Poniedziałek , 178     Temat postu:

wiec moze jakis inny cel? moze sam na to wpadniesz,moze ktos ci cos podpowie
a powiedz co ciebie fascynuje,czym sie interesujesz,co najbardziej lubisz robic?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koki14
pisarz powyzej 50 postow



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 13:18:11, 28 Czerwiec 2010, Poniedziałek , 178     Temat postu:

Wszystko co ma w sobie jakis prad lub ma kolka i samo jezdzi w sumie caly czas tym sie zajmuje i przez to jakos ta reszta dnia mija

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Poniedziałek 13:56:05, 28 Czerwiec 2010, Poniedziałek , 178     Temat postu:

heh,jakbym jacka slyszala,dla niego tez liczy sie wszystko co ma kolka:)
no i on osiagnal swoj cel
wiec ty tez idz za prądem wszystkiego co ma kółka SmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koki14
pisarz powyzej 50 postow



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 16:20:24, 28 Czerwiec 2010, Poniedziałek , 178     Temat postu:

Cały czas idę tylko dzięki temu mam zawsze trochę pieniędzy na swoje wydatki ;] Ale ma to soje złe strony bo zobaczyłem jak proste zabezpieczenia maja te wszystkie pojazdy 30 sekund i odpalone bez kluczyka masakra i jak tu coś na ulicy zostawić.... ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mona
pisarz powyzej 70 postow



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lublin

PostWysłany: Wtorek 0:58:44, 29 Czerwiec 2010, Wtorek , 179     Temat postu:

No to jeżdzij rowerem:) Pisałeś że jesteś dobry majster, złota rączka? Może mugłbyś pójść do pracy i uzbierać kaske na wyjazd do Polski? Potem jakaś kawalerka, szkoła zaoczna i etat? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wtorek 10:24:16, 29 Czerwiec 2010, Wtorek , 179     Temat postu:

idac za mysla mony - u nas coraz czesciej pojawiaja sie ogloszenia typu "zlota raczka do wynajecia". i ktos w tym ogloszeniu pisze ze moze naprawic kran,wyjsc z psem na spacer czy zrobic zakupy itp. nie wiem czy w twoich realiach zdaloby to egzamin ale to tylko taka moja podpowiedz.
wiesz,uwazam ze powinienes jak najwiecej pisac o sobie i swoim zyciu,nie tylko o depresji.ja dzis nie kumata jestem za bardzo i nie wiem czy dobrze mnie zrozumiesz.pisac o sobie zebysmy mogli poznac cie blizej i moze w ten sposob cos komus wpadnie do glowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 6 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin