Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Okrutne to życie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 6:50:56, 14 Maj 2010, Piątek , 133     Temat postu:

Basienko - dasz rade! my tu wszyscy wierzymy w ciebie!
ja niedawno tez calkiem sie poddalam ale jakos udalo mi sie z tego mojego bagienka wyczolgac.a jak mi sie udalo to tobie uda sie napewno!
wiem co to choroba crohna,jacek na nia choruje
buziaczki gorace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basia56
pisarz powyzej 30 postow



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 16:50:36, 14 Maj 2010, Piątek , 133     Temat postu:

Delfinku Golka jesteście kochane...dzięki za wsparcie. Odpowiadam ze choroba u mnie jest bardzo zawansowana...usunięty znaczny odcinek jelita cienkiego...słabe wchłanianie...w organizmie brakuje wszystkiego...organizm przez lata choroby bardzo wyniszczony. Depresja pomaga bardzo rozwojowi choroby Crohna. W moim przypadku choroba dziedziczna chorują jeszcze dwie osoby bardzo blisko spokrewnione. Staram się to wszystko opanowac ale... Trudno pogodzic pracę na trzy zmiany i pokonywac niedomagania zdrowotne. Mam wielką nadzieję, że bedziemy częściej w kontakcie...po szpitalu będę miała dużo wolnego czasu i może będzie nareszcie z górki. Nie ukrywam, że tym razem boję się bardzo.
Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam duuużo zdrówka spokoju i radości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misia
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 18:37:12, 14 Maj 2010, Piątek , 133     Temat postu:

Basiu56 poczytalam o tej chorobie...bardzo Ci wspolczuje,ale wiesz co?Bede trzymala za Ciebie kciuki mocno i zeby w koncu tak jak pisalas...zeby bylo z gorki...i zeby ten lek odszedl a przyszla nadzieja...pozdrawiam cieplutko i trzymaj sie kochana!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basia56
pisarz powyzej 30 postow



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 9:52:03, 20 Maj 2010, Czwartek , 139     Temat postu:

Witajcie kochani...jestem z Wami...czytam tematy. Czuję się kiepsko, pocieszam się że to tylko wpływ pogody ale wiem, że jest inaczej. Za kilka dni operacja...jak to znowu będzie...czy wrócą siły..itd itd. Sama zmagam się ze sobą i ze swoimi myślami... Pozdrawiam cieplutko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DELFINEK
wielki mistrz pisarstwa stopnia VI 1500



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIALYSTOK
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 11:25:20, 20 Maj 2010, Czwartek , 139     Temat postu:

Basia....witaj wiem ze jest ci ciezko bo ta operacja ...nie wiem na ile jest powazna i co beda robic....a jak po operacji napewno bedziesz przez pare dno slaba ..ale potem wroca sily ...zobaczysz....wczoraj moja corka poszla umowic sie na zabieg taki nieskomplikowany wyciecie torbieli czy czyrakow w pachwinie ....zawsze jej sie to zbiera przed miesiaczka ..a tu lekarz od razu zaczal ja znieczulac i czyscic to miejsce ...a ona nie byla na to przygotowana ..ale zniosla to dzielnie i tez musiala isc i potem z saczkami w nodze wrocic sama do domu ....a wlasciwy zabieg bedzie dopero za miesiac ...pisz to bo widzisz ona tez sama musi sobie radzic bo ja nie w kazej sytuacji moge byc z nia przez ta moja chorobe ...ale ona wie ja ja czekam pod telefonem...ze trzmymam za nia kciuki ....ona dzwoni odrazu jak cos juz wiadomo i wie ze moze na mnie liczyc choc w taki sposob ...i to jej duzo daje ....bo wie ze ...nie jest sama w tej chwili ze ja mysle ...martwie sie ...trzymam kciuki ......

dlatego basiu napisz dokladnie kiedy ta operacja a ja bede trzymac kciuki ...myslec o tobie ...bede z toba ...choc daleko ale i to dobre ....a jak juz bedzie po to jak chcesz to podam ci swoj numer komorki na PW a ty napiszesz ze juz po operacji i ze jest oki .....moze troche pomoze ......

pozdrawiam cie serdecznie ....a pogoda wplywa na nas okropnie ...dzis tez boli glowa ...w uszach szumi od cisnienia na podworku ..kreci sie w glowie ...i nic sie nie chce ....ale trzeba cos robic ...biore leki od glowy ...od krecenia ..i robie ile dam rade ...nieraz az placze ale trzeba ugotowac ...poprac ...wyjsc z psem...choc tak pomagam rodzinie ....nie chodze sama daleko ...ale w taki sposob stram sie im pomagac ....pozdrawiam.....dobrego dnia .....marta..;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misia
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 14:40:09, 20 Maj 2010, Czwartek , 139     Temat postu:

Basiu...bedzie dobrze po tej operacji,musi byc...wiem,ze sie boisz i te mysli kraza,i ciezko jest,ale ja wierze,ze wszystko dobrze sie skonczy...zobacz,ze my tu wszyscy bedziemy trzymac kciuki za Ciebie...moze to niewiele,ale pamietaj,ze sercem jestesmy z Toba....i trzymaj sie dzielnie Basiu:)cieplutko Cie pozdrawiam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 7:21:34, 21 Maj 2010, Piątek , 140     Temat postu:

basienko - trzymaj sie dzielnie! musi byc dobrze,MUSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basia56
pisarz powyzej 30 postow



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Niedziela 19:04:45, 23 Maj 2010, Niedziela , 142     Temat postu:

Witajcie moi kochani...prawie jestem gotowa na jutrzejszy ranny wyjazd do szpitala, we wtorek planowany jest zabieg. Teraz znowu dostaje doła...wczoraj w pracy usłszałam bardzo wiele życzliwych słów od znajomych, dziś były dzieci ze swoimi rodzinami i też dużo życzliwości z ich strony. Wiem, że mam także Was i to jest bardzo ważne:)...jednak czegoś mi brakuje... Dom powinien byc moim dobrym duszkiem a to było i gdzieś się oddaliło...staram się jak mogę ale boję się że coś bardzo ważnego straciłam. Może to moja wina a może wina innych ludzi...jestem chora i przedemną ciężkie dni a "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie"...właśnie teraz potrzebne jest prawdziwe wsparcie od serca od osoby najważniejszej najbliższej...
Kilka dni mnie tu nie będzie ale dam rade i wrócę do Was. Te myśli i słowa dodają mi wiele siłSmile
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i obiecuję, że dam radęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misia
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Niedziela 19:30:43, 23 Maj 2010, Niedziela , 142     Temat postu:

Basiu...zobacz znajomi trzymaja kciuki,dzieci Twoje i my rowniez...pamietaj,ze nawet co sie w zyciu stracilo to zawsze moze przyjsc z powrotem ze zdwojona sila...moze tylko w innej formie...ja Tobie zycze duzo odwagi i sily podczas tych dni...wierze,ze dasz rade i pokonasz ten lek...a my bedziemy wspieraly Cie myslami,dobrze?Obiecalas,ze dasz rade...bedziemy czekaly na wiadomosc tutaj od Ciebie...trzymam mocno kciuki...i cieplutkie pozdrowienia przesylam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malgorzata_
wielki mistrz pisarstwa stopnia IX *3300



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 4613
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Niedziela 19:33:06, 23 Maj 2010, Niedziela , 142     Temat postu:

witaj Basiu, trzymam kciuki za te operacje....zycze szybkiego powrotu do zdrowia...i do nas...bedzie nam Ciebie brakowalo...

Pozdrawiam cieplutko....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin