Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Czy to depresja?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grazyna_50
wielki mistrz pisarstwa stopnia VIII2900



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 3265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bremen
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wtorek 2:39:28, 15 Grudzień 2009, Wtorek , 348     Temat postu:

Golka serdecznie wspolczuje ,dbaj jednak wiecej o siebie,lecz sie,moze byc tylko lepiej,serdecznie <cie pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DELFINEK
wielki mistrz pisarstwa stopnia VI 1500



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIALYSTOK
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wtorek 12:27:24, 15 Grudzień 2009, Wtorek , 348     Temat postu:

Witam..piszesz czy to depresja ..moim zdaniem to nie jest depresja tylko bol i rozpacz po stracie najblizszej osoby ....wiem teraz lzy i wspomnienia pomagaja ale wiem tez ze bedzie Ci bardzo ciezko w ta noc wigilijna ,dobrze ze bedziesz z synem i wnuczka ,wiem ze oni Ci zony nie zastapia ale zawsze razem razniej ....uplynie wiele czasu zanim wpsomnienia nie beda tak bolec i uplynie wiele dni zanim sie przyzwyczisz ze musisz kawe wypic sam ...wiesz pisz to i placze bo wiem jak CI ciezko ...\choc jeszcze jestesmy razem z mezem to wiem i zdaje sobie z tego sprawe ze kiedys u nas tez taka chwila nadejdzie i tylko nie wiadomo kto zostanie sam ,dlatego zawsze prosze Boga zebym ja odeszla pierwsza bo bym nie umiala i nie potrawila zostac sama \ dlatego w te nadchodzace dni przedswiatewczne zabierz sie troche do pracy...rob cos w domu co bys robil jak by ona byla ..posprzataj .ubierz choinke ....i pamietaj ze ona by nie chciala zebys plakal ..ona by chciala zebys byl dzielny i radzil sobie bez niej ...zycze Ci duzo sily i wytrwalosci ...i pamietaj ze bol minie ale musi minac jakis czas ....czas najlepszy lekarz ...pozdrawiam...:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grazyna_50
wielki mistrz pisarstwa stopnia VIII2900



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 3265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bremen
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Środa 5:27:40, 16 Grudzień 2009, Środa , 349     Temat postu:

delfinek nie mozna bez badan stwierdzic czy to depresja,nalezy byc ostroznym ,lepiej na zimne dmuchac.czesto zdarza sie ,ze takie przezycie moze depresje wywolac.Dlugi smutek tez moze przejsc w depresje,na wszelki wypadek nalezaloby pojsc do lekarza i jesli depresje wykluczy to starac siezaczac zyc samemu,ale jesli sa to poczatki depresji to nalezaloby jak najpredzej zaczac leczenie czy psychoterapie bo we wczesnym stadium zawsze latwiej.serdecznie pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staryst
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Środa 11:46:37, 16 Grudzień 2009, Środa , 349     Temat postu:

Dzięki Delfinku i Grażynko za dobre rady. Dobrze jest mieć przyjazne dusze. Do psychiatry ide 21.12 a do psychologa 07.01.2010. Również dbajcie o siebie bo i Wam nie jest lekko. Serdecznie Wszystkich pozdrawiam. Wiesław.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grazyna_50
wielki mistrz pisarstwa stopnia VIII2900



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 3265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bremen
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 2:34:23, 17 Grudzień 2009, Czwartek , 350     Temat postu:

Wieslaw dbam jak moge o siebie,czasem trudno,ale co jest dzisiaj latwe?Ciesze sie ,ze masz juz wyznaczone wizyty,zawsze to poczatek leczenia zrobiony...teraz najgorszy czas przed Toba-swieta,wiem jak to jest,ale to tylko cztery dni i zycie wraca do normy.Bardzo chcialabym pojechac na swieta do mamy,mam tydzien wolnego ale nie wiem czy dentysta zdazy sie ze mna rozprawic do tego czasu...zycze Ci sil i usmiechu,na ile Ci sie uda,pozdrawiam serdecznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzidzi111
pisarz stopien I , 100 postow.



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sobota 15:39:24, 19 Grudzień 2009, Sobota , 352     Temat postu:

Witam...wzajemnie pozdrawiam...
zostawiam cos dla Ciebie...

Są słowa,
które wprawiają w ruch.
Są słowa gderliwe,
pełne nienawiści i wypowiadane po to,
by „załatwić” innych.
Rozjątrzają one ludzi i potrafią ich rozdzielić.
Powodują niepokój i prowadzą do przemocy.
Słowa, które przepojone są siłą miłości,
jednoczą ludzi,
wyzwalają radość,
odradzają człowieka
i tworzą lepszy świat.
Słowa mogą zmienić ludzi.
Dobre słowo, które dociera do serca,
zmienia je.
Jedno słowo, we właściwym momencie
wypowiedziane albo usłyszane,
napisane lub przeczytane,
jest jak chleb w czasie głodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staryst
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 14:11:26, 21 Grudzień 2009, Poniedziałek , 354     Temat postu:

Dzieki Dzidzi za te słowa wypowiedziane we właściwym momencie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staryst
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 15:29:16, 21 Grudzień 2009, Poniedziałek , 354     Temat postu:

Kochani! Czy brał ktoś z Was ANDEPIN?.Jeżeli tak, to bede wdzięczny za info jak na ten lek reaguje układ nerwowy. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Poniedziałek 17:38:45, 21 Grudzień 2009, Poniedziałek , 354     Temat postu: moje zycie

ja bralam andepin i dzialal na mnie doskonale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staryst
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Poniedziałek 18:21:44, 21 Grudzień 2009, Poniedziałek , 354     Temat postu:

Dzięki.Uwielbiam Cie za taką wiadomość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 3 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin