Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
01-02-2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 733 __ ZAPISY - WKLEJKI - LOOG ROZMOW Z NASZEGO POKOJU DEPRESJA NA WWW.CZAT.ONET.PL ... loogi rozmow w pokoju depresja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Harison
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Sobota 20:10:45, 02 Styczeń 2010, Sobota , 1     Temat postu: 01-02-2010

(20:04) * Jesteś teraz w pokoju depresja
Igorek_ (20:02) : Zawias
~RoBaS (20:02) : minióweczka
~Gamofobia (20:03) : hm....ja tam od razu sie przyznaje ze nie mam depresji Tak tylko natchnęlo mnie tu wpaść bo mam inną przypadlość
mini_skirt (20:03) :
~Gamofobia (20:03) : która zaczyna serio przyjmowac poważny obrót i Moja persona jest ciekawa czy przypadkiem ktos nie ma takich samych dolegliwosci
Carmilla (20:03) :
Carmilla (20:03) : o co chodzi
jardine (20:04) : nasze persony rowniez sa zaciekawione, ~Gamofobia
Samoth (20:04) : jardine zurawiam?
Carmilla (20:04) : jardine
Igorek_ (20:04) : Harison czesc
jardine (20:04) : nioooo tylko nie zrozum mnie zle, Samothek
(20:04) * ~Majeczka90 wyszedł z czata
(20:04) * Jesteś teraz w stanie "zajęty", nie będziesz otrzymywać żadnych prywatnych komunikatów.
Harison (20:04) : czesc
~Gamofobia (20:04) : ano o tzw gamofobie-nie wiedziałam ze ta przypadłość ma swoją nazwe
Harison (20:04) : Igorek_
mini_skirt (20:04) : życze dobrego wieczorka
Carmilla (20:04) : Harison czesc
Harison (20:04) : Carmilla czesc
mini_skirt (20:04) : ciekawych tematów
Igorek_ (20:04) : mini_skirt lansik
timmy31a (20:05) : czesć Harison
Igorek_ (20:05) : mini_skirt czesc
mini_skirt (20:05) : Igorek_ ..troszeczkę
jardine (20:05) : pa miniófko
Samoth (20:05) : jardine ok postaram sie choc chyba juz za pozno
(20:05) * Z pokoju wyszedł ciszak_
Igorek_ (20:05) : hm
Samoth (20:05) : Harison witaj
mini_skirt (20:05) : Igorek_
mini_skirt (20:05) : jardine
(20:05) * Do pokoju wszedł ~daje_mi_z_jaapyy
Harison (20:05) : Samoth czesc
Samoth (20:05) : mini_skirt papa
mini_skirt (20:05) : Samoth ..papa
(20:05) * Z pokoju wyszedł mini_skirt (przyjaciel)
jardine (20:05) : ok, na przyszlosc bede uprzedzac wczesniej, Samothek kiedy zamiary mam niecne, a kiedy... cne
~Gamofobia (20:06) : tarktuje te przypadlosć tak pół żartem pól serio ale serio moge mieć kiedyś tzw "przeboje"
Igorek_ (20:06) : robie
(20:06) * Igorek_ wyszedł z czata
jardine (20:06) : ~Gamofobia objasnij naszym personom objawy osiowe
(20:06) * ~mhm wyszedł z czata
Samoth (20:06) : jardine jak beda niecne to wolaj..
jardine (20:06) : Samoth
~Gamofobia (20:07) : jardine -serio chce poważnie pogadac to nie schizofrenia zeby mialo takie objary
(20:07) * Do pokoju wszedł lolek777
~Gamofobia (20:07) : objawy
jardine (20:07) : no ale napisz, bo jakie objary pewnie są
~Gamofobia (20:07) : poszukajcie sobie w google;)
(20:08) * slimak_gti wyszedł z czata
jardine (20:08) : eeee
~Gamofobia (20:08) : hm..a juz mi sie nawet uwierzyło w myśl przewodnią tematu....
(20:08) * ~agata_pomorskie wyszedł z czata
~Gamofobia (20:08) : cóż za naiwnosć z mojej strony...
(20:08) * ~werte wyszedł z czata
(20:09) * Do pokoju wszedł ~NIE_LUBIE_SZMAT
(20:09) * Do pokoju wszedł ~Bezimienny
~NIE_LUBIE_SZMAT (20:09) :
~Bezimienny (20:09) : siema dziady
(20:09) * Do pokoju wszedł ~halina
(20:09) * ~Bezimienny wyszedł z czata
(20:09) * Do pokoju wszedł piaskowydiament
(20:09) * Do pokoju wszedł ~kris
piaskowydiament (20:10) : witajcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 733 __ ZAPISY - WKLEJKI - LOOG ROZMOW Z NASZEGO POKOJU DEPRESJA NA WWW.CZAT.ONET.PL ... loogi rozmow w pokoju depresja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin