Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Derpesja
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Piątek 12:57:02, 18 Lipiec 2014, Piątek , 198     Temat postu: Derpesja

Witam Serdecznie ! Jestem nowy na tym forum i bardzo bym prosił o wyrozumiałość co do mojego tematu . Otóż od kilku miesięcy do wiedziałem się że mam depresje i zależy mi na tym by z tego jak najszybciej wybrnąć i wrócić do normalnego funkcjonowania . Byłem u Psychiatry i opowiedziałem mu o swoich dolegliwościach , sprawach życiowych , jak sie czuje i dostałem lek Zoloft 50 mg otóż brałem go na początku tak jak miałem brać po 1 tabletce z rana i w pierwszych dniach było dużo skutków ubocznych bałem sie dalej brać te tabletki ale jakoś to przeżyłem i brałem je dalej na dzień dzisiejszy czuje sie spokojny ale czuje jak bym miał od tego leku mocna migrene nie wiem czy dobrze sie wyrażam czy to objawy leku bo przed braniem nie mialem takich objawów otóż jak jest słońce i jest gorąco to poprostu czuje ze mam miekie nogi zle mi sie patrzy mam zamglone widzenie i nabrzmiałą głowe te objawy sa u mnie na codzien czy ten lek zle na mnie działa ? Nie wiem co robić czy zmienić na inny czy dawka jest za mała lub za duża ? Bardzo mi to dokucza iz nie moge wyjść do sklepu bo boje sie ze odpłynę czy na spacer poprawic sobie w jakiś sposób humor zacząć działać z ta depresja iz boje sie bo czuje ze mam zawroty głowy miekie nogi ! Dziękuje za przeczytanie mojego tematu i prosze o dobrą szczerą odpowiedz iż jest to dla mnie bardzo ważne . Jest to mój pierwszy lek który biorę .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokolinka486
mistrz pisarstwa stopien IV 500 postow



Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 13:19:42, 18 Lipiec 2014, Piątek , 198     Temat postu:

Krzysiek zamiast się zastanawiać co dalej , udaj się po prostu jak najszybciej do lekarza i powiedz mu o tym, jak się czujesz-nie ma na co czekać .Takie objawy jak opisujesz utrudniają przecież bardo życie . Może to być skutek uboczny przyjmowanego leku, lecz niekonieczne .
Nie odstawiaj tylko leku sam z siebie , bez konsultacji z lekarzem !
Napisz po wizycie u lekarza, powodzenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Niedziela 15:06:49, 20 Lipiec 2014, Niedziela , 200     Temat postu:

Wizytę będę mieć dopiero za tydzień bo teraz jestem w Holandi . Zaczyna mi to wszystko po głowie chodzić te myśli o tym dlaczego to tak zle na mnie działa . Ale od trzech tygodni sam zmniejszyłem dawkę bo nie wiedziałam co mam robić i jestem na 0,5 tab zapomniałem o tym wspomnieć . Myślę o tym by to rzucić ale cały czas biorę tą dawke o tej samej godzinie i tak postaram się wytrzymać z tym do powrotu i w pierwszej kolejności udaje sie na wizytę . staram się spać długo że by o tym nie myśleć i niech te dni lecą jak najszybciej . Odezwę się po wizycie . Miłego dnia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokolinka486
mistrz pisarstwa stopien IV 500 postow



Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Poniedziałek 3:57:10, 21 Lipiec 2014, Poniedziałek , 201     Temat postu:

Wytrzymaj Krzysiek , to już raptem parę dni...choć wiem doskonale , jak te parę dni trudno czasami przetrzymać .
Miłego tygodnia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Środa 9:27:22, 23 Lipiec 2014, Środa , 203     Temat postu:

Tak się zastanawiam na prądami niby są o wiele lepsze i nie maja skutków ubocznych tak jak tab tabletki . Co o tym sądzisz tylko nie wiem czy przy braniu tabl można pod prąd podejść ?! A ja sie nie boje prądu ! Dla choroby wszystko zrobie by wyjść z tego bo już bardzo dużo sie na cierpiałem !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Czwartek 14:01:29, 24 Lipiec 2014, Czwartek , 204     Temat postu:

Krzysiek *** napisał:
Tak się zastanawiam na prądami niby są o wiele lepsze i nie maja skutków ubocznych tak jak tab tabletki . Co o tym sądzisz tylko nie wiem czy przy braniu tabl można pod prąd podejść ?! A ja sie nie boje prądu ! Dla choroby wszystko zrobie by wyjść z tego bo już bardzo dużo sie na cierpiałem !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Czwartek 14:01:31, 24 Lipiec 2014, Czwartek , 204     Temat postu:

Krzysiek *** napisał:
Tak się zastanawiam na prądami niby są o wiele lepsze i nie maja skutków ubocznych tak jak tab tabletki . Co o tym sądzisz tylko nie wiem czy przy braniu tabl można pod prąd podejść ?! A ja sie nie boje prądu ! Dla choroby wszystko zrobie by wyjść z tego bo już bardzo dużo sie na cierpiałem !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Czwartek 14:03:41, 24 Lipiec 2014, Czwartek , 204     Temat postu:

Nie wiem w jaki sposób się kasuje wiadomości ale jak ts wie niech powie bo coś mi się tu na tworzyło . Z góry przepraszam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokolinka486
mistrz pisarstwa stopien IV 500 postow



Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 4:11:32, 25 Lipiec 2014, Piątek , 205     Temat postu:

A nie myślałeś o psychoterapii ? Ona też jest bardzo pomocna.
Połączenie farmakologii z terapią stosuję sama i jestem bardzo zadowolona z efektów .
Na temat prądu nie mogę się wypowiedzieć , bo jest mi on całkowicie obcy .
Kiedy masz lekarza ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek ***
pisarz powyzej 15 postow



Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Piątek 10:59:10, 25 Lipiec 2014, Piątek , 205     Temat postu:

Rozumiem . Che sie leczyć tabletkami i isc na terapie ale tak słyszałem o Biorezonansie niby daje dobry efekt i szybko sie wychodzi z depresji . Dziś jadę już do Polski na szczęście przetrzymałem z tym wszystkim choć mam ciężką głowę ale dam radę w poniedziałek mam rano zadzwonie umówię sie na wizyte i pójdę tak o 11 porozmawiam wszystko opowiem ale chce zmienic ten lek bo on na mnie zle działa i nie da sie z tym żyć . wszystko napisze po wizycie co i jak miłego dnia a dziś moje imieniny są hehe Smile papapa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin