Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
moje zycie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 81, 82, 83  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 17:59:17, 29 Październik 2009, Czwartek , 301     Temat postu: moje zycie

teraz bedzie na powaznie.nawet na wyjatkowo powaznie
i prosze - jesli przeczytacie tego posta to zerknijcie tez na kilka poprzednich,tych ostatnich.

na poczatku mojego leczenia jeden z psychiatrow zdiagnozowal u mnie dwubiegunowke.mialam takie objawy ale leczenie dawalo odwrotny skutek wiec to nie dwubiegunowka.potem byli inni lekarze i rozne diagnozy ale ta nie powtorzyla sie nigdy.za to u mnie powtarzaly sie czesto duze wahania nastroju od agresji do calkowitej apatii - raz gorka raz dolek,zreszta wiecie o tym dobrze.
ale od kilku dni zauwazylam cos co mnie zaniepokoilo.jestem tak nakrecona jak nigdy w zyciu! i to wzrasta z dnia na dzien! nie oplaca mi sie klasc spac bo tyle mozna w nocy zrobic! [juz zabraklo mi szaf do porzadkowania Very Happy ].sprzatam, robie wszystkie posilki dla kazdego, zmywam naczynia,piore,czyszcze a robota mi sie w rekach pali i robie to tak szybko jak nakrecona maszyna [czysta wanne wyczyscilam jeszcze trzy razy bo zabraklo mi juz roboty!]. a jaka jestem nieszczesliwa gdy nie moge prawie nic robic w nocy no bo bym wszystkich pobudzila!nawet psu sie to nie podoba i zaczal na mnie warczec gdy przypadkiem obudzilam go w nocy Shocked . zachcialo mi sie tez kawy - ja,co kawy nie lubilam wcale! teraz pije jedna za druga co mnie jeszcze bardziej nakreca.
zwroccie uwage jak aktywna zrobilam sie na forum
a moja galeria? teraz wszedzie latam z aparatem a ludzie dziwnie na mnie patrza. [mam nowe zdjecia do wstawienia!]
mam tabletki nasenne ktore kiedys zwalaly mnie z nog.a teraz? to zwykle cukierki!zreszta po co mam je brac skoro ja nie chce spac! [co ja jadam ze rymami gadam Very Happy ]

a najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to ze mi sie to podoba!!!

chociaz nie,najsmieszniejsze jest to ze nie ma juz mojego psychiatry...
a do innych czeka sie srednio 2-3 m-ce
a prywatnie mnie nie stac...

i to by bylo chyba na tyle
no chyba ze jeszcze sobie cos przypomne to napisze w nocy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
awake
pisarz stopien I , 100 postow.



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Czwartek 22:14:20, 29 Październik 2009, Czwartek , 301     Temat postu:

Nie mam pojęcia, czym by to można tłumaczyć... te noce - Golka o godz. 3 to zazwyczaj ludzie śpią Smile ruch na ulicy zerowy i wszędzie wokół cisza i nawet najcichsze odgłosy słychać...a ta kobieta to może ... Twój cień odbijany od jakiejś lampki nocnej? i ta wzmożona aktywność - To chyba rzeczywiście za dużo pijasz kawy? a może na czymś Ci bardzo zależy? może coś ostatnio się udało, poszło po Twojej myśli? i teraz masz taką dodatkową siłę i ochotę na wszystko...no nie wiem... wiem jedno, brakuje Ci zdrowego snu! A jak Ci się coś przypomni to owszem pisz, ale najwcześniej nad ranem Smile
DOBRANOC GOLKA!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 4:33:23, 30 Październik 2009, Piątek , 302     Temat postu: moje zycie

juz jestem - jest 4.12 Very Happy [ten zegar tutaj chyba zle chodzi?]
dzis troche pospalam [po prochach],ale i tak budzilam sie praktycznie co godzine Shocked

awake-fajnie ze mi odpisales,dzieki!
ja wiem ze ludzi odrzuca gdy widza tak dluuuugi elaborat Sad
coz,bywa

co do moich nocy
cien od lampki odpada bo jak wspomnialam zdarzylo sie to nie po raz pierwszy a moj pokoj byl umeblowany w swoim zyciu bardzo roznie

co do kawy
fakt,zaczelam ja pic ale na poczatku 2-3 lyczki od jacka a teraz jeden kubek w ciagu dnia.no i nie pokrywa sie to w czasie bo "nakrecona" bylam juz wczesniej

poza kawa,pisalam o tym gdzies wyzej naszla mnie chec na alkohol!!!
wykrzykniki dlatego bo - jestem dda i wspoluzalezniona przez wszystkich moich partnerow,w tym i obecnego,z tym ze jacek jest trzezwym alkoholikiem.ja nie pijaca wcale,wrecz wrog alkoholu!

papierosy.pale ich znacznie wiecej niz kiedys.

ja juz tak sobie kombinowalam.moze podswiadomosc mi cos podsuwa,nie chce nawet myslec co Shocked
a moze to jakis kryzys wieku sredniego Very Happy ,piecdziesiatka mi sie zbliza Very Happy

no i co do mego zycia-nie zdarzylo sie w nim nic ciekawego a juz napewno nie udalo sie,wrecz przeciwnie

koniec,kropka
mam nadzieje ze dzis nie bede juz wiecej was zanudzac Very Happy

no jeszcze cos
zrobilam sie bardzo gadatliwa Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
atta
pisarz stopnia II 200 postow



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POLSKA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 11:12:07, 30 Październik 2009, Piątek , 302     Temat postu:

Golcia nikogo nie zanudzasz ... no co Ty Exclamation Pisz , pisz ile chcesz - po coś to forum przecież powstało Smile Buziaki .... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
molka
pisarz stopien III 400 postow



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Piątek 11:49:05, 30 Październik 2009, Piątek , 302     Temat postu:

Golka mi to ciągle wygląda na dwubiegunową, takie mogą być objawy manii. Ale może i co innego? i w depresji chyba się zdarza wzrost samopoczucia i energii, ale czy aż taki? chyba,że to sprawa neurologiczna?
Mnie np. nigdy nie zdarzyło się coś takiego, jest wręcz przeciwnie,nic. No z wyjątkiem pewnej skłonności do alkoholu Confused
Golka co się stało z Twoim psychiatrą? :->
Ale może teraz trafisz na lepszego.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 19:23:18, 30 Październik 2009, Piątek , 302     Temat postu: moje zycie

moj psychiatra przeniosl sie do warszawy
ale dzis jeszcze go zlapalam i przepisal mi

KWETAPLEX

czy ktos zna ten lek??????

a dzis juz zero energii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DELFINEK
wielki mistrz pisarstwa stopnia VI 1500



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIALYSTOK
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Piątek 22:38:50, 30 Październik 2009, Piątek , 302     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Golka a o tym leku poczytaj w internecie napewno tam jest i wszystko bedzie opisane ....mnie sie zdaje ze ty za czesto zmieniasz leki i za duzo ich bierzesz kochanie a i jeszcze jedno powinnas teraz jeszcze raz sprawdzic glowe ...prosze zrob moze rezonas ...napewno dadza ci skierowanie ..i wtedy bedziesz juz spokojna i ja tez jak bedzie wiadomo czy nic sie nie powiekszylo i jest wszystko oki ..bo te twoje ciagle bole glowy musza z czegos sie brac ..mnie np.kiedys bolala glowa codziennie a przyczyna wlasnie byl lek i po odstawieniu go przestala bolec ...dlatego trzeba sprawdzic co jest przyczyna tych bolow ...pozdrawiam cie serdecznie i zycze dobrej nocy ..pa ...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sobota 14:58:43, 31 Październik 2009, Sobota , 303     Temat postu: moje zycie

opowiem wam moj dzisiejszy sen

jestem w moskwie i zostalam internowana ale uciekam i wracam do domu. wysylaja za mna list gonczy i ktos z moich sasiadow donosi gdzie jestem.przyjezdzaja po mnie a ja na wlasne zyczenie chce zeby przewiezli mnie w trumnie...
ostatnia scena
stoje i widze jak wioza czarna trumne z szybami po bokach a ja ubrana na czarno leze w srodku... zywa...

bylismy z jackiem po zakupy,troche to trwalo.i nagle chwycil mnie tak silny bol w mostku ze bylam pewna-drugi zawal
jak wrocilam do domu od razu wzialam tabletki

i od dzis nie rusze sie z domu bez tabletek!!!
a w poniedzialek-jak bog da-do lekarza

co do rezonansu - najpierw musze sie dostac do neurologa po skierowanie a to nie lada sztuka,a potem czekac w kolejce na badanie okolo 3-ch miesiecy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
awake
pisarz stopien I , 100 postow.



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mezczyzna

PostWysłany: Sobota 18:02:47, 31 Październik 2009, Sobota , 303     Temat postu:

Golka, nie mam (jeszcze) doświadczenia w takich sprawach i wiele
nie pomogę choć już jestem pod stałą "opieką" instytutu kardiologii:/ mam nadciśnienie tętnicze.
Ten silny ból w mostku... mogłaś być zdenerwowana długimi zakupami
i koniecznie wybierz się do lekarza, powinnaś zrobić ekg czy echo serca. A teraz lepiej troche odpocznij, może poczytaj coś lub obejrzyj film, no ale to już sama wiesz najlepiej Smile A ten sen - to jakiś koszmar! Shocked Łatwo mi to mówić, ale te papierosy... Golka wiem że to nałóg i zapewne paląc odstresowujesz się, uspokajasz nerwy , nie wspomne już o zagrożeniach dla zdrowia, ale ważne jest czy Ty sama chcesz rzucić to świństwo, bo jeśli tak, powinno być o wiele łatwiej...nawet dużą motywacją i silną wolą. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golka
wielki mistrz pisarstwa stopnia V 1000



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Poniedziałek 7:52:21, 02 Listopad 2009, Poniedziałek , 305     Temat postu: moje zycie

awake,masz duzo racji,szczegolnie w kwestii papierosow Shocked
pod opieka kardiologa jestem,juz chocby ze wzgledu na ten zawal i tzw.angina prinzmetala.no i leki oczywiscie biore ale wtedy nie mialam ich przy sobie Sad .teraz juz jestem madrzejsza pod tym wzgledem Very Happy .
nie wiem co wywolalo ten bol,moze faktycznie nerwy,a moze bardzo wysokie cisnienie atmosferyczne.ja swoje mam niskie wiec oba moze sie poklocily ze soba? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 81, 82, 83  Następny
Strona 35 z 83

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin