Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ...
Forum: depresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam... mamy czat depresja na www.czat.onet.pl on-line, zapraszam stefan=zaak_333 admin...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AGORAFOBIA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MONI77
pisarz powyzej 7 postow



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wtorek 19:30:21, 16 Listopad 2010, Wtorek , 319     Temat postu: AGORAFOBIA

CHCIALAM POROZMAWIAC Z KIMS NA TEMAT ''JAK WYCHODZIC Z DOMU Z AGORAFOBIA'' MOZE KTOS PODZIELIL BY SIE WLASNYMI DOSWIADCZENIAMI,JAK SIE MOTYWOWAC Z ZROBIC GDY WYSTAPI ATAK ITP Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DELFINEK
wielki mistrz pisarstwa stopnia VI 1500



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1769
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIALYSTOK
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 19:15:02, 25 Listopad 2010, Czwartek , 328     Temat postu:

Witak Moni...widze ze zalozylas juz swoj temat...dzieki.....

a jak wychodzic z agrofobia....to najpierw trzeba miec odpowiednie leki przeciwlekowe....ja biore takie przed kazdym wyjsciem ale noie moge ci napisac co to jest bo to uzaleznia...ale lekarz napewno da ci tgaki ze pokonasz strach/\..
ja juz z tym walcze od 30 lat ...i raz lepiej raz gorej jest....byl okres ze pre pare lat nie wychopdzila wogle z domu..wyjscie na schody na klatke i panika ...kolatanie serca...mokra cla...i w tyl zwrot do domu i tu bylmoj azyl moja cicha przystan..tu sobie siedzialam..lezalam..plakalam....
ale gdy zobaczylam ze moje nogi juz odmawiaja posluszenstwa...i jestem roslina powiedzialam =dosc.....pierwszy moj spacer po wyjsciu to pare krokow z mezem na podworku i slabo bardzo slabo ..ale wiedzilam ze musze to zrobic dla siebie musze chodzic ....
wejscie do windy ..jazda autobusem..przejscie przez jezdnie to bylo nie do pokonania....ale musisz malymi kroczkami zaczac....najpierw z kims ..pomalutku...zaczac wychodzic i nie myslec ze zemdlejesz ze bedzie zbiegowisko ze kazdy widzi ze sie boisz ..musisz isc pewnie i powtarzac sobie jest dobrze ..dam rade ....wiem trudne to jest ale do zrealizowania jestem tego zywym przykladem.....ale musisz miec kogoa kto ci pomoze ...wtedy gdy jest ktos boku czujesz sie pewniej.....
ja w tym roku nawet winda jezdzilam ////i choc secre w gardle mialam to jechala i nic sie nie stalo////jechalam autobusem i tez przezylam////ron=bilam zalupy w duzym sklepie....i przezylam.....ale ja zawsze jeste z mezem...sma rto wychodze na spacer z psem pod blok/////i do skepiku niedalko domu....ale w towarzystwie ide juz nawet daleko od domu....i wracam i juz sie mnie boje..

a wiec monii ..najpierw lekarz i odpowiednie leki....a potem juz sama musisz postanowic co zrobisz ze swoim zyciem....czy bedziesz roslina w domu czy bedziesz chodzic i pokarzesz bliskim i sama sobie ze to nie takie straszne ....
a gdy chwyci cie atak na ulicy.,...mietowka do buzi....oddechy ...postoj chwile i powtarzaj ..nic zlego sie nie dzieje...dam rade ....i DASZ RADE NAPEWNO....pozdrawiam,....Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czwartek 19:43:06, 25 Listopad 2010, Czwartek , 328     Temat postu:

biore leki jestem od nich uzalezniona od 2 lat.wychodze z dziecmi i kilometr ide ale to dla nich ide...mi to sprawia nie przyjemnosc ale robie dobra mine do zlej gry.....myslalam ze kiedys to minie ze bede radosna na spacerku jak dawniej...gdy bylam zdrowa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MONI77
pisarz powyzej 7 postow



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 19:57:38, 25 Listopad 2010, Czwartek , 328     Temat postu:

TO JA WYZEJ ODPISALAM ZAPOMNIALAM SIE ZALOGOWAC MONI77

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
pisarz powyzej 3 postow



Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Środa 1:24:59, 01 Grudzień 2010, Środa , 334     Temat postu:

niestety bez leków się nie da. Miałem kiedyś taki przypadek w rodzinie. Osoba ta nie chciała sobie pomóc, tzn. pasowało jej siedzenie w domu. Wszystko tak naprawdę zależy od podejścia osoby z tą dolegliwością

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MONI77
pisarz powyzej 7 postow



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czwartek 17:17:46, 02 Grudzień 2010, Czwartek , 335     Temat postu:

WIEM,CHOC NA POCZATKU BRANIA LEKOW CZULAM SIE FATALNIE ALE BRALAM NA SILE,JESTEM JUZ ZMECZONA POPROSTU MARZE ABY WYZDROWIEC....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum: depresja, smutek, leczenie, inne ... Strona Główna -> 111 _ DEPRESJA _ FORUM _ GLOWNE _ PUBLICZNY POKOJ CZATOWY DEPRESJA NA _ WWW.CZAT.ONET.PL ___ piszemy tutaj o sobie, pomagamy wzajemnie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin